پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان

پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان

 پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان

.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) را تبریک گفت.

 متن پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به شرح زیر است:

 "بسم الله الرحمن الرحیم"

"مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید"

آن لحظه زیبا از شب نیمه شعبان، آسمان سامرا از ظهور معجزه دیگری به خود می‌بالید و شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان فاطمی در دامن نرگس زیباترین صدف گوهر آفرینش و یوسف سپید سیمای مشکین چشم دلربا را به عرشیان و زمینیان مژده می‌داد و با آمدنش امید به برپایی عدل در دل و جان شیفتگان عدالت، حیاتی دوباره یافت. 

چه مبارک مولودی که وجود مطهرش جهان را از شر ظالمان و ستمگران تطهیر، زمین را پر از عدل و داد کرده و کاخ‌های ظلم و ستم را فرو می‌ریزد. خجسته باد میلاد نوری که سحر با شبنم لطفش بیدار می‌شود و خورشید در انتظار سلامش طلوع می‌‌کند.

  او که هرگاه جمعه از راه می‌رسد، صاحبدلان، دل از دست می‌دهند و قرار از کف می‌نهند و قافله دل‌های بیقرار روی به قبله می‌کنند و آمدنش را به انتظار می‌نشینند و این انتظار چه زیبا و دلنشین است.

 نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت و فرخنده امید دلها، پیام آور صلح و آرامش و حافظ امنیت و سلامت آزادی‌خواهان و امیدی که همواره جامعه اسلامی را از گزند دشمنان محافظت نموده است.

اینجانب فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام المبین، حجت الله علی العالمین حضرت حجت بن الحسن العسکری(عج) را به مردم متدین ولایت مدار استان سمنان و همه منتظران آن حضرت تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم و رجای واثق دارم با همدلی و همراهی مردم شریف استان و با تلاش همگانی ویروس کرونا را شکست داده و جشن بزرگداشت این روز عزیز را با جشن شکست کرونا ادغام نمائیم.

 

دکتر نوید دانائی

رئیس دانشگاه

  • کد خبر : 25614
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *