پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز ماما با شعار ملی «ماما، جانفدای مادر و نوزاد»

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز ماما با شعار ملی «ماما، جانفدای مادر و نوزاد»

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر علی رشیدی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با صدور پیامی «روز جهانی ماما» را تبریک گفت.

متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به شرح زیر است است:

بسمه تعالی

فرارسیدن روز جهانی ماما، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت مقام والای زنانی است که با دانش، صبر و مهر خویش، امنیت و سلامت را به مادران و نوزادان این مرز و بوم هدیه می دهند. این روز را به تمامی ماماهای گرانقدر که در بیمارستان ها، مراکز جامع سلامت و مناطق محروم با عشق و تعهد بی امان خدمت میکنند، صمیمانه تبریک می گویم.

نقش شما عزیزان تنها محدود به اتاق زایمان نیست؛ شما مشاوران امین، حامیان توانمند و مروجان فرهنگ فرزندآوری و سلامت باروری هستید. در این میان، تأکید ویژه دارم بر جایگاه محوری شما در اجرای موفق برنامه ملی جوانی جمعیت. بی شک ارائه خدمات مشاوره ای دقیق، مراقبت های دوران بارداری، حمایت از خانواده ها و تشویق آگاهانه به فرزندآوری، همگی مرهون تلاش های خاموش و اثرگذار شماست. ستون تحقق این سیاست راهبردی کشور، بر دوش توانمندی و تعهد حرفه ای شما استوار است.

به خود می بالیم که در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جمعی از متخصصترین، دلسوزترین و متعهدترین ماماهای کشور مشغول به خدمتند. باشد که خداوند متعال توفیق خدمت را روزافزون و همواره شما را در پناه خویش محفوظ بدارد. از زحمات بیوقفه و خالصانه تان سپاسگزارم.

دکتر علی رشیدی پور

رئیس دانشگاه

  • کد خبر : 61931
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *