پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز فوریت های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز فوریت های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی

 پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز فوریت های پزشکی و اورژانس 115

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی فرارسیدن 26 شهریور ماه روز فوریت های پزشکی و اورژانس را به کارکنان زحمتکش و ساعی فوریت های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی این دانشگاه تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

26 شهریور ماه روز فوریت های پزشکی و اورژانس، روز خدمت رسانی، عشق ورزی و احترام به انسان ها است. این روز، روز انسان های دارای خصایص اخلاقی بالا، بهره مند از دانش، مهارت، خلاقیت و توانگری است.

امروزه با افزایش شیوع و بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی به ویژه شیوع کرونا ویروس در ماه های اخیر، نقش اورژانس و مدیریت حوادث پیش بیمارستانی و به طبع آن خدمات شایسته و بدون شائبه این عزیزان در طول شبانه روز و در شرایط و محیط های مختلف بیش از هر زمان دیگری هویدا بوده که این تلاش ها مایه آرامش و دلگرمی مردم عزیزمان است.

تلاشگران عرصه فوریت های پزشکی و اورژانس از اولین کسانی هستند که مردم در زمان وقوع حوادث و یا بروز بیماری ها با این زحمتکشان تماس و درخواست کمک و دریافت خدمات سلامت می نمایند و جهادگران عرصه نجات جان آدمیان نیز، بلافاصله بر بالین بیماران و مصدومین حاضر شده و مراقبت و ارتقای سلامتی جسمی و روانی آن ها را بر عهده می گیرند که این نشان دهنده سطح اهمیت خدمات ارزشمند شغلی‌شان است.

اینجانب روز فوریت های پزشکی و اورژانس را به مدیر، اساتید، دانشجویان و کارکنان فوریت های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال کامیابی، توفیقات روزافزون و عاقبت به خیری را برای همگان مسئلت می نمایم.

دکتر دانائی

رئیس دانشگاه

  • کد خبر : 27513
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *