پیام تبریک دکتر علی رشیدی‌پور سرپرست دانشگاه به مناسبت روز کارمند

پیام تبریک دکتر علی رشیدی‌پور سرپرست دانشگاه به مناسبت روز کارمند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر علی رشیدی‌پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی فرارسیدن روز کارمند را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی 

همکاران ارجمند دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان 

فرارسیدن روز کارمند را به همه شما عزیزان که بازوان پرتوان و قطب‌های اصیل حرکت چرخ‌های این دانشگاه هستید، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

این روز فرخنده، بهانه‌ای است تا بار دیگر از زحمات خالصانه، احساس مسئولیت بالا و تلاش بی‌وقفه تک‌تک شما همکاران فداکار که در سطوح مختلف مشغول به خدمتید، قدردانی نمایم.

حضور متعهدانه و خدمات شایسته شما، سنگ بنای تحقق اهداف متعالی این دانشگاه در عرصه‌های مختلف و ارتقای سلامت جامعه است.

همواره به خاطر داشته باشیم که رسالت خطیر ما، خدمت به سلامت مردم و پیشبرد مرزهای دانش در حوزه علوم پزشکی است.

شما کارکنان محترم، با دقت، اخلاق حرفه‌ای و روحیه همکاری خود، نقش بی‌بدیلی در ایفای این رسالت و هموار کردن مسیر پیشرفت و تعالی دانشگاه ایفا می‌کنید.

نام و اعتبار دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مرهون تلاش و صداقت شماست.

امیدوارم با همدلی و همکاری بیش‌ازپیش، همچون گذشته در راستای ارتقای کیفی خدمات و تحقق هرچه‌ بیشتر مأموریت‌های دانشگاه، در چارچوب سیاست‌ های کلان نظام سلامت گام برداریم.

این روز را به شما و خانواده‌های محترمتان تبریک گفته و برای یکایک شما عزیزان، آرزوی توفیق روزافزون، سلامتی و شادکامی در پناه لطف ایزد منان دارم.

با احترام و سپاس فراوان

دکتر علی رشیدی‌پور

سرپرست دانشگاه

  • کد خبر : 58182
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *