پویش سلامتی را قدم بزن و جمع آوری زباله های پلاستیکی در پارک سوکان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت سومین روز از هفته سلامت با شعار سلامت خانواده و سلامت زمین، مراسم پیاده روی و پاکسازی محیط از زباله های پلاستیکی با حضور پیام گزاران سلامت اداره های مستقر در شهرستان سمنان و پاکبان در پارک سوکان انجام شد.
آموزش در خصوص تفکیک زباله از مبدا، عدم استفاده از کیسه های پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف توسط پیام گزار سلامت سازمان پسماند شهرداری و توزیع کیسه های زباله ای پارچه ایی از برنامه های اجرا شده بود.
این برنامه توسط اداره محیط زیست با همکاری هلال احمر و مرکز بهداشت شهرستان سمنان انجام شد.
لینک کوتاه خبر :