پایش و ارزیابی از عملکرد حوزه مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه انجام شد

پایش و ارزیابی از عملکرد حوزه مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه انجام شد

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، پایش از مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 25 و 26 مهر ماه سال جاری انجام شد.

تیم ارزیابی و پایش اعزامی از استان مازندران به مدیریت رحیم حیدری (سر تیم پایش) به همراه جواد غلامی، تقی احمدی، سعید طالبی، احسان عزیزی، سید مهدی عابدی و سبحانی از وزارت بهداشت صورت پذیرفت.

این پایش در بخش های تدارکات، انبار ها، قراردادها و خدمات عمومی در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان انجام شد و هریک از اعضای تیم پایش و ارزیاب با حضور در واحدهای مربوطه کارشناسان شاغل در حوزه ستاد مرکزی و بیمارستان کوثر را در محورهای پایش مورد ارزیابی قراردادند.

  • کد خبر : 47094
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *