پایان کار مهرآفرینی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر در بازارچه و جشنواره غذا

پایان کار مهرآفرینی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر در بازارچه و جشنواره غذا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت ولادت حضرت زینب س، اسوه مهر و استقامت، روز پرستار و هفته درمان، بازارچه و جشنواره غذای سالم به نفع بیماران نیازمند، روزهای سه شنبه 15 الی پنجشنبه 17 آبان ماه سال جاری در لابی مدیریت مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر برگزار شد.

این جشنواره به همت مسئولان بیمارستان ، واحد مددکاری، بسیج جامعه پزشکی بیمارستان و پرسنل بخش های مختلف این مرکز برگزار و کارکنان بخش های مختلف بیمارستان غذاهای متنوعی را با نیت خداپسندانه جهت فروش ارائه و همچنین  تولیدکنندگان (مواد غذایی، صنایع دستی و...) محصولات خود را در معرض دید و فروش قرار دادند

جشنواره غذا با استقبال بسیاری از پرسنل، پزشکان، رزیدنت ها و دانشجویان همراه بود و نهایتا مبلغ حدود 32 میلیون تومان برای کمک به بیماران نیازمند جمع آوری شد.

  • کد خبر : 54192
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *