پانصد و چهل و یکمین جلسه شورای تخصصی پژوهشی و فناوری دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، پانصد و چهل و یکمین جلسه شورای تخصصی پژوهشی و فناوری دانشگاه روز دوشنبه 14 آبان ماه 1403 برگزار شد.
در این جلسه که با حضور دکتر عباسعلی وفایی سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، مدیران این معاونت، اعضای شورای پژوهشی و فناوری دانشگاه و جمعی از اساتید دانشگاه سمنان برگزار شد، شیوه نامه جشنواره تحقیقات و فناوری مورد بازنگری و همچنین پروپوزال طرح تحقیقاتی مشترک با دانشگاه سمنان مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت.
قابل ذکر است: جشنواره تحقیقات و فناوری دانشگاه جهت تقدیر از برترین های دانشگاه در حیطه های مختلف پژوهش و فناوری هر ساله در هفته سوم آذر ماه برگزار می گردد.
لینک کوتاه خبر :