وبینار آموزه های قانونی برای پزشکان و کادر درمان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز شنبه بیستم خرداد ماه 1402 وبینار آموزشی " آموزه های قانونی برای پزشکان و کادر درمان " برگزار شد.
مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیام کرد: این وبینار آموزشی به دبیری دکتر مهدی فروزش با شرکت 250 نفر، برگزار گردید و سخنرانان این برنامه دکتر مهدی فروزش، دکتر مهدی نوروزی، دکتر یلدا زرگر بودند.
دکتر امیر مولایی افزود:گروه هدف این برنامه گروه پرستاری، پزشک عمومی، مامایی، متخصصین بیماریهای کودکان، جراحی عمومی،بیماریهای داخلی، پزشکی قانونی و ... (3 امتیاز آموزش مداوم) بودند.
لینک کوتاه خبر :