وبینار آموزه های قانونی برای پزشکان و کادر درمان

وبینار آموزه های قانونی برای پزشکان و کادر درمان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز شنبه بیستم خرداد ماه 1402 وبینار آموزشی " آموزه های قانونی برای پزشکان و کادر درمان " برگزار شد. 

مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیام کرد: این وبینار آموزشی به دبیری دکتر مهدی فروزش با شرکت 250 نفر، برگزار گردید و سخنرانان این برنامه دکتر مهدی فروزش، دکتر مهدی نوروزی، دکتر یلدا زرگر بودند.

دکتر امیر مولایی افزود:گروه هدف این برنامه گروه پرستاری، پزشک عمومی، مامایی، متخصصین بیماریهای کودکان، جراحی عمومی،بیماریهای داخلی، پزشکی قانونی و ... (3 امتیاز آموزش مداوم) بودند.

  • کد خبر : 44681
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *