همزمان با روز جهانی مبارزه با ایدز، دورهمی صبح پاییزی در ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به همت مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و همکاری مدیریت پشتیبانی دانشگاه در صبح روز شنبه دهم آذر ماه 1403 به مناسبت روز جهانی ایدز، برنامه استقبال از کارکنان ستاد مرکزی دانشگاه با عنوان " دورهمی صبح زیبای پاییزی " برگزار شد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان نمود: برنامه دورهمی صبح زیبای پاییزی درراستای گرامیداشت برنامه جوانی جمعیت و افزایش روحیه و نشاط کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.
کارن یحیائی با اشاره به اینکه در این دورهمی برنامه های ورزشی هفت سنگ و دارت توسط کارکنان ستاد مرکزی دانشگاه اجرا شد، توزیع چای آتشی به همراه نواختن ضرب توسط مرشد و برپایی آتلیه عکاسی با موضوع "ایران، جوان و سالم بمان"، از دیگر برنامه های این دورهمی بود که با استقبال کارکنان و مراجعین محترم به دانشگاه مواجه شد.
وی ضمن قدردانی از همراهی و تعامل هیات ورزشی های روستایی و بازی های بومی محلی سمنان در برگزاری این برنامه، گفت: افتخارات و موفقیتهای حوزه سلامت استان سمنان بدون شک نتیجه تلاشهای تمامی کارکنان زحمتکش آن است که به ارتقای جایگاه دانشگاه کمک میکنند و در تمامی افتخارات دانشگاه نیز سهم دارند و وظیفه ما است که با برگزاری مراسم ها و برنامه های نشاط آور و انگیزشی، درراستای افزایش نشاط عمومی اقدام نمائیم.
لازم به ذکر است: کارکنان ستاد مرکزی دانشگاه با در دست گرفتن پوسترهای پویش ملی مبارزه با ایدز، ضمن گرامیداشت روز جهانی ایدز، از اجرای این پویش ملی حمایت کردند.