همایش ترویج تغذیه باشیر مادر در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

همایش ترویج تغذیه باشیر مادر در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت هفته جهانی ترویج تغذیه با شیر مادر با شعار " نگاهی نو به شیردهی مادران شاغل در خانواده، محل کار و جامعه "، همایش بزرگداشت داشت مادران شیرده در روز سه شنبه هفدهم مرداد ماه 1402 در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

در این مراسم که دکتر ژامک اقوامی سرپرست مدیریت سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه و مربی کشوری شیر مادر و دکتر مریم شیبانی کرئیس گروه سلامت مادران، جمعیت و باروری معاونت بهداشتی و جمعی از مادران باردار، شیرده و مراقبان سلامت تحت پوشش شهرستان سمنان نیز حضور داشتند، سرپرست مدیریت سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه به بیان اهمیت و مزایای تغذیه انحصاری با شیر مادر پرداخت.

پخش کلیپ های آموزشی، بیان تجربیات توسط تعدادی از مادران و اهدای هدایایی به مادران موفق در امر شیردهی از دیگر برنامه های این همایش بود.

  • کد خبر : 45732
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *