هفتمین جلسه پیام گزاران سلامت در اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد

هفتمین جلسه پیام گزاران سلامت در اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهارشنبه 16 آبان ماه سال جاری هفتمین جلسه پیام گزاران سلامت شهرستان سمنان به میزبانی اداره کمیته امداد امام خمینی  (ره) برگزار شد.

محبوبی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن خوش آمد گویی به مدعوین، گزارشی از عملکرد و خدماتی که به مدد جویان تحت پوشش داده می شود، را بیان و سپس دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان از فعالیت ها و اقدامات پیام گزاران، برگزاری جلسات مستمر و پیگیری مصوبات تقدیر و تشکر نمود.

تقدیر از نجفی نسب رئیس شورای پیام گزاران  و جمعی از پیام گزاران سلامت برتر با اهدای لوح تقدیر و هدیه، بررسی مصوبات جلسه 25 تیر ماه سال جاری، ارائه گزارش فعالیت های آموزشی توسط پیام گزاران در اداره ها، توزیع پمفلت ها و بروشورهای اهداف و مزایای برنامه ملی سلامت خانواده (پزشکی خانواده) و آموزش مدیریت استرس توسط علی محمدی کارشناس سلامت روان مرکزبهداشت شهرستان سمنان، از دیگر برنامه های این جلسه بود.

  • کد خبر : 54168
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *