هفتمین جلسه ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده (پزشکی خانواده و نظام ارجاع) برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ هفتمین جلسه ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده (پزشکی خانواده و نظام ارجاع) با حضور دکتر کسائیان معاون بهداشتی و دبیر ستاد اجرایی دانشگاه، دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان، دکتر هدایتی معاون آموزشی و سایر اعضای این ستاد در روز چهارشنبه 29 شهریور ماه سال جاری در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای جلسه دبیر ستاد اجرایی دانشگاه تاکید نمود: با توجه به ابلاغ رسمی شیوه نامه برنامه سلامت خانواده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این پس جلسات کمیته ها به صورت منظم هر دو هفته یک بار برگزار گردد و گزارش کار و مصوبات در جلسات ستاد اجرایی مطرح شود.
در ادامه این جلسه روسای کمیته ها، گزارش جلسات خود را ارائه نمودند و در پایان شبکه های بهداشت و درمان گرمسار و دامغان نیز با توجه به اتمام سرشماری، دستاوردهای آماری مربوط به جمعیت خود را بیان کردند.
در انتهای جلسه مقرر شد شهرستان های دامغان و گرمسار هم مانند شهرستان مهدیشهر، نسبت به صدور ابلاغ اعضای ستاد اجرایی شهرستان و کمیته ها و برگزاری منظم آن ها اقدام نمایند.