هفتمین جشنواره گرامیداشت هفته آموزش دانشگاه برگزار خواهد شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، هفتمین جشنواره گرامیداشت هفته آموزش از تاریخ 16 لغایت 22اردیبهشت ماه 1402 در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان برگزار خواهد شد.
معاون آموزشی دانشگاه بیان داشت: محورهای این جشنواره شامل تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی، هوشمند سازی آموزش علوم پزشکی، پاسخگویی اجتماعی و عدالت آموزشی، بین المللی سازی آموزش علوم پزشکی، مرجعیت علمی و رهبری در آموزش علوم پزشکی، ادغام در آموزش علوم پزشکی و اعتبار بخشی آموزشی است.
دکتر رزیتا هدایتی ادامه داد: در این جشنواره کارگاه های آموزشی توانمندسازی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز بصورت مجازی و در روز 19 اردیبهشت ماه 1402 درراستای تقدیر از اعضای محترم هیات علمی ، برگزیدگان دانشگاهی جشنواره شهید مطهری و ...مراسمی در سالن رازی دانشکده دندانپزشکی برگزار خواهد شد.
وی ضمن تشکر از زحمات و تلاش های صادقانه اعضای هیات علمی در سنگر تعلیم و تربیت و همچنین دانشجویان و کارکنان حوزه آموزشیدر عرصه آموزش، تصریح کرد: با توجه به فراهم بودن زیر ساخت ها در این دانشگاه، امیدواریم با حمایت رئیس دانشگاه و همکاری مسئولین، اساتید، کارکنان و دانشجویان در سالهای آتی شاهد دستاوردهای خوبی در ارتقاء آموزش علوم پزشکی باشیم.