هشتمین جلسه پیام گزاران سلامت در شهرستان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، هشتمین جلسه پیام گزاران سلامت در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان برگزار شد.
در ابتدا نجفی نسب رئیس شورای پیام گزاران سلامت ضمن خوش آمدگویی به مدعوین و قدردانی از حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم فامیلی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان در راستای میزبانی این نشست، پیرامون استمرار جلسات و پیگیری مصوبات مطالبی ارائه نمود.
سپس سلطانی کارشناس مسئول سلامت روان، منطقی کارشناس بیماری ها و علیشاه کارشناس بهبود تغذیه مرکز بهداشت شهرستان سمنان مطالبی در خصوص برگزاری برنامه های آموزشی به عنوان تحکیم بنیان خانواده برای کارکنان اداره های شهرستان، اطلاع رسانی سرطان و پویش ملی اطلاع رسانی تغذیه سالم ارائه نمودند.
در ادامه پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان نیز در خصوص تدوین برنامه عملیاتی مشارکتی سازمان های دولتی و اطلاع رسانی در رابطه با همکاری در انجام سرشماری جهت اجرای برنامه ملی سلامت خانواده آموزش های لازم را ارائه نمود.
تقدیر از پیام گزار سلامت اداره آب و فاضلاب شهری و 2 نفر از همکاران این اداره به دلیل داشتن تحرک بدنی و اتخاذ سبک زندگی سالم توسط ریاست شورای پیام گزاران سلامت، از دیگر برنامه ها ی این جلسه بود.