هشتمین جلسه پیام گزاران سلامت اداره های مستقر در شهرستان سمنان برگزار شد

هشتمین جلسه پیام گزاران سلامت اداره های مستقر در شهرستان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ هشتمین جلسه پیام گزاران اداره های مستقر در شهرستان سمنان به میزبانی دانشکده توانبخشی برگزار شد.

در ابتدای دکترب اقری رئیس دانشکده توانبخشی دانشگاه مطالبی پیرامون خدماتی که دانشکده توانبخشی به گروه های هدف ارائه می نمایند، ارائه نمود و در ادامه پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن مرور صورتجلسه قبلی، در رابطه با  اطلاع رسانی هفته ملی سرطان و اهداف برنامه، وظایف پیام گزاران درراستای توانمندی کارکنان نسبت به مباحث بهداشتی به حضار آموزش داد.

آموزش دررابطه با احیای پایه توسط جوادی نژاد از اورژانس، ارگونومی توسط لقایی از دانشکده توانبخشی و راه های پیشگیری از بیماری ها ی تنفسی توسط دکتر سنگسری کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری ها از دیگر برنامه های این جلسه بود.

این جلسه با همکاری دانشکده توانبخشی و مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

  • کد خبر : 55028
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *