هزینه کرد 255 میلیارد تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حوزه سلامت شهرستان دامغان در ۹ ماه نخست سال جاری
۲۵۵ میلیارد تومان در ۹ ماه نخست سال جاری در حوزه سلامت توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در شهرستان دامغان هزینه شده است. خیرین سلامت شهرستان حدود ۲ونیم میلیارد تومان در این امر مشارکت نموده اند.
دکتر محمدحسن تجلی معاون توسعه مدیریت و منابع و برنامه ریزی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان نمود: در 9 ماه نخست سال جاری، مبلغ 254 میلیارد و 816 میلیون تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در حوزه سلامت شهرستان دامغان هزینه شده است.
دکتر تجلی تصریح نمود: از کل مبلغ هزینه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در شهرستان دامغان، 158 میلیارد تومان بابت پرداخت حقوق و مزایای کارکنان حوزه سلامت شهرستان و 96 میلیارد تومان بابت تامین تجهیزات، امور عمرانی و... هزینه شده است.
وی ضمن تشکر از مشارکت خیرین افزود: در 9 ماه نخست سال جاری مبلغ یک میلیارد و 735 میلیون به موسسه خیریه بیمارستان ولایت دامغان توسط نیکوکاران نیک اندیش به صورت کمک نقدی پرداخت شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع و برنامه ریزی گفت: نیکوکاران نیک اندیش کمک های غیر نقدی تجهیزاتی به مبلغ 630 میلیون تومان نیز به حوزه سلامت شهرستان دامغان اهدا نمودند.
لازم بذکر است هزینه های صورت گرفته متمرکز بابت خدمات اورزانس پیش بیمارستانی 115، هزینه حقوق نیروهای شرکتی و برخی هزینه های دیگر حوزه عمرانی در این گزارش لحاظ نشده است که با احتساب آنها اعتبارات بیشتری هزینه شده است.