نواختن زنگ سلامت در مدرسه مقطع ابتدایی پسرانه شاهد به مناسبت هفته سلامت

نواختن زنگ سلامت در مدرسه مقطع ابتدایی پسرانه شاهد به مناسبت هفته سلامت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت دومین روز هفته سلامت با شعار "جوانی جمعیت و سالمندی  سالم" زنگ سلامت در مدرسه شاهد پسرانه با حضور دکتر دوست محمدی  کارشناس مسئول سلامت خانواده، پوررضایی کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت، هاشمی کارشناس آموزش  و ارتقای سلامت و صائمی مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان سمنان نواخته شد.

آموزش بهداشت توسط دکتر دوست محمدی در رابطه با داشتن تغذیه سالم، فعالیت بدنی و ...، اهدای جوایز به سفیران سلامت دانش آموزی نمونه و فعال،  اجرای دکلمه و قرائت سوگند نامه سفیران سلامت دانش آموزی و نیز اجرای نمایش خواص ویتامین ها  ازدیگر برنامه ها بود.

 

  • کد خبر : 43697
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *