نظارت عالیه معاون و مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه از حوزه بهداشت شهرستان سرخه

نظارت عالیه معاون و مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه از حوزه بهداشت شهرستان سرخه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روز یکشنبه 22 مهر ماه 1403 نظارت عالیه معاونت بهداشتی با حضور دکتر کسائیان معاون بهداشتی، مهندس دارائی معاون فنی معاونت و سایر مدیران گروه ها و اعضای تیم نظارت از ستاد شبکه بهداشت و درمان  شهرستان سرخه با هدف بررسی فرایند اجرای برنامه های مختلف بهداشتی در این شهرستان انجام شد.

در ابتدای این نشست، مصوبات نظارت عالیه قبلی، شاخص ها و وضعیت عملکرد واحدهای فنی مختلف شهرستان ارائه شد و در ادامه دکتر کسائیان از اقدامات مدیر و کارکنان شبکه و زحمات تیم پایش و ارزشیابی معاونت در طی این نظارت ها قدردانی نمود و ضمن تاکید بر تامین بیش از پیش نیروی انسانی مورد نیاز شهرستان، از همکاران شبکه خواست با توجه به پایش صورت گرفته و با رفع نواقص و چالش های موجود، در جهت ارائه بهتر خدمات به جمعیت تحت پوشش تلاش نمایند.

مهندس دارائی نیز هدف معاونت از برگزاری این نظارت ها را کمک به شهرستان ها برای رسیدن به اهداف بهداشت درخصوص ارتقای شاخص ها و ارائه خدمات در حوزه های فنی ستادی و محیطی بیان و از زحمات همکاران شهرستان بابت تهیه و ارائه گزارش ها تقدیر و تشکر نمود.

شایان ذکر است: دور بعدی نظارت های عالیه معاونت در بهمن ماه سال جاری انجام خواهد شد.

  • کد خبر : 53777
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *