نظارت عالیه معاون و مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه از حوزه بهداشت شهرستان آرادان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در هفته آخر نظارت های عالیه دور اول معاونت بهداشتی با حضور دکتر کسائیان معاون بهداشتی، مهندس دارائی معاون فنی معاونت و سایر مدیران گروه ها و اعضای تیم نظارت از ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با هدف بررسی فرایند اجرای برنامه های مختلف بهداشتی در این شهرستان پایش بعمل آمد.
در ابتدای این نشست، دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ضمن خیرمقدم به ناظران ستادی معاونت، گزارشی پیرامون وضعیت منابع، نیروی انسانی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیان نمود و سپس مصوبات نظارت عالیه قبلی، شاخص ها و وضعیت عملکرد واحدهای فنی مختلف شهرستان ارائه شد.
در ادامه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از اقدامات مدیر و کارکنان شبکه و زحمات تیم پایش و ارزشیابی معاونت در این نظارت ها قدردانی و بیان نمود: همه ما در دانشگاه، مانند یک خانواده هستیم و لازم است از تمامی اعضای خانواده خود حمایت نماییم.
دکتر سید سعید کسائیان گفت: با توجه به اینکه آرادان یک شهرستان کوچک با جمعیت محدودی می باشد، انتظار می رود شاخص های بهداشتی آن در تراز بالای شاخص های دانشگاهی باشد. لذا همکاران برای دست یافتن به این هدف بایستی بیش از پیش تلاش نمایند.
معاون فنی معاونت بهداشتی نیز هدف معاونت از برگزاری این نظارت ها را کمک به شهرستان ها برای شناسایی مسائل، رفع آن ها، ارتقای شاخص ها و ارائه خدمات با کیفیت مناسب تر در حوزه های فنی ستادی و محیطی بیان و از زحمات همکاران شهرستان بابت تهیه و ارائه گزارش ها و همکاران معاونت برای انجام فشرده نظارت های عالیه در طی یک ماه تشکر نمود.
مهندس دارایی تاکید کرد: انتظار می رود در دور دوم نظارت های عالیه در بهمن ماه سال جاری، شاهد ارتقای بیش از پیش تمامی شاخص ها باشیم.