نصب برگ نام جانبخشان بر درخت زندگی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر

نصب برگ نام جانبخشان بر درخت زندگی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر

هر اهدا کننده عضو می تواند جان هشت نفر را نجات ببخشد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روز سه شنبه بیست و پنجم اردیبهشت سال جاری همزمان با آغاز هفته ملی اهدای عضو، مراسمی درراستای بزرگداشت نام و یاد جانبخشانی که در سال 1402 با تصمیم سخاوتمندانه خانواده هایشان اهدای عضو شدند، برگزار شد که در آن جمعی از خانواده ها در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر حضور یافته و اقدام به نصب برگ نام جانبخش خود بر درخت زندگی نمودند.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه گفت: هرساله این مراسم در هفته ملی اهدای عضو (25 تا 31 اردیبهشت) با هدف یادبود و گرامیداشت یاد جانبخشان برگزار می گردد.

دکتر محمد فروزش فرد بیان نمود: در سال 1402، دوازده خانواده از مواردی که عزیزان آنها طی حوادث مختلف در استان، دچار مرگ مغزی شده و کاندید اهدای عضو بودند، تصمیم به اهدای عضو عزایزانشان گرفته و با اقدام به اهدای عضو، نوید زندگی دوباره را از دل پایان رقم زدند.

 

  • کد خبر : 51990
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر