نشست کمیته بهره وری نیروی انسانی دانشگاه برگزار شد

نشست کمیته بهره وری نیروی انسانی دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه کمیته بهره وری نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در روز سه شنبه دوم آبان ماه ماه سال جاری با حضور اعضای این کمیته در دفتر معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی برگزار شد. 

در این جلسه در خصوص درخواست های واصله از واحدهای تحت پوشش دانشگاه در زمینه های درخواست نیروی انسانی، جابجایی پرسنل تبادل نظر و تصمیم گیری گردید.

  • کد خبر : 47224
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *