نشست هماهنگی برگزاری بازدید ارزیابی بیرونی دور دوم اعتبار بخشی برنامه پزشکی عمومی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با عنایت به برنامه بازدید ارزیابی بیرونی دور دوم اعتبار بخشی برنامه پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که در تاریخ 9 الی 11 آبان سال جاری اجرا می شود، جلسه هماهنگی امور پشتیبانی و تدارکات برگزاری این برنامه در روز دوشنبه 20 شهریور ماه 1402 به ریاست دکتر معماریان رئیس دانشکده پزشکی و با حضو دکتر کارگری دبیر کمیته اعتبار بخشی، معاونان این دانشکده، نمایندگانی از حوزه های مرتبط از ستاد مرکزی دانشگاه و مدیران کارکنان پردیس آموزشی پژوهشی دانشگاه در سالن جلسات دانشکده پزشکی برگزار شد.
در ابتدای جلسه رئیس دانشکده پزشکی ضمن بیان اهمیّت موضوع اعتبار بخشی، بر لزوم استقبال و پذیرایی شایسته از ارزیابان و همچنین هماهنگی تمامی واحدهای ذیربط ستاد و صف در این خصوص تاکید نمود و در ادامه دکتر کارگری دبیر کمیته اعتبار بخشی دانشکده پزشکی بر اساس تجارب سنوات گذشته نسبت به نحوه اجرای برنامه نقطه نظراتی را بیان داشت و در ادامه جلسه تصمیمات به تایید اعضا جلسه رسید.