نشست هم اندیشی، هماهنگی و هم افزایی مدیران حوزه سلامت شهرستان دامغان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست هم اندیشی، هماهنگی و هم افزایی مدیران حوزه سلامت شهرستان دامغان با هدف بررسی راهکارهای ارتقای خدمات سلامت در شهرستان با حضور دکتر تقوی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان، دکتر زارع زاده سرپرست بیمارستان ولایت، مدیران، معاونان و تعدادی از مسئولان واحد های ستادی شبکه و بیمارستان در روز یکشنبه شانزدهم مهر ماه سال جاری در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان ضمن تبریک انتصاب به دکتر زارع زاده به سمت سرپرست بیمارستان ولایت، عنوان نمود که مدیریت شبکه در سطح شهرستان به عنوان هماهنگ کننده بخش بهداشت و درمان می تواند نقش اساسی در ارتقاء سلامت جامعه و افزایش رضایتمندی مردم و کارکنان ایفا نماید.
دکتر سید حسن تقوی تأکید کرد: تلاش می کند تا از تمامی ظرفیت و پتانسیل شهرستان جهت حصول به اهداف بهداشتی درمانی و ارائه خدمات مطلوب استفاده نماید.
وی افزود: نتایج هم افزایی و همکاری بهداشت و درمان منتج به رفع کاستی ها و افزایش بهره وری سیستم خواهد شد و همچنین می توان از منابع انسانی و تجهیزاتی و امکانات موجود بهترین بهره برداری را نمود تا در راستای منویات مقام معظم رهبری درد و رنج جسمانی مردم را بکاهیم و موجب ارتقای سلامت جسمی و روانی جامعه گردیم.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان همچنین بر کار گروهی، هم فکری و هم افزایی تاکید کرده و ابراز امیدواری کرد تا با تقویت روحیه کار تیمی و افرایش همدلی در پرسنل بهداشت و درمان بتوانیم با رویکرد تیمی متحد و هم سو در راستای رسالت سازمانی فعالیت داشته باشیم و نواقص را جبران نمائیم.
دکتر تقوی هچنین از مدیران، پزشکان و کادر بهداشت و درمان شهرستان که با تمام توان برای خدمت به بیماران و مردم تلاش می کنند، تقدیر نمود.
در ادامه دکتر زارع زاده سرپرست بیمارستان ولایت از برگزاری جلسه و حمایت های شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که با رویکرد و دیدگاه حمایتی مدیریت شبکه بهداشت و درمان بتوانیم جهت چالش های پیش رو در حیطه بهداشت و درمان راهکارهای مناسبی اتخاذ نمائیم.
همچنین مدیران و مسئولین بیمارستان ولایت و شبکه بهداشت و درمان به بیان دیدگاه ها ، نظرات و انتظارات پرداختند و تصمیمات و پیشنهادات مناسبی جهت ارتقاء هماهنگی های شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان ولایت ارائه شد.
شایان ذکر است: موضوعات قرارداد های خرید خدمت بین شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان ولایت، استفاده بهینه از ظرفیت نیروی انسانی، واحد تریاژ و فرایند تحویل بیمار توسط اورژانس 115 به بیمارستان، هماهنگی درخصوص نمونه گیری ها و گزارش بیماری ها، نحوه ارسال، مداخلات و پسخوراند پایش های واحد های بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای و تعامل شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان ولایت در خصوص مددکاری بیماران ارجاعی از حوزه بهداشت بویژه مادران باردار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.