نشست هم اندیشی پیرامون ارتقای بیش از پیش خدمات در داروخانه های بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه برگزار شد

نشست هم اندیشی پیرامون ارتقای بیش از پیش خدمات در داروخانه های بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست هم اندیشی پیرامون بررسی مسائل و ارتقای بیش از پیش خدمات در داروخانه های بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو برگزار شد.

در این جلسه که سرپرست معاونت غذا و دارو، اعضای تیم خرید متمرکز دارو و ملزومات دانشگاه، مسئولان فنی و مسئولان داروخانه ها، مسئولان انبار دارویی و ملزومات پزشکی بیمارستان های تحت پوشش، کارشناسان دارویی معاونت غذا و دارو حضور داشتند، در راستای بررسی مسائل کربوط به دارو و ملزومات بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه بحث و تبادل نظر شد.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه ضمن تشکر از زحمات همکاران بیمارستانی، در خصوص رعایت فرآیندهای دارویی و اصالت سنجی دارو و ملزومات و همکاری با تیم خرید متمرکز دارو و ملزومات جهت تامین به موقع دارو و ملزومات مورد نیاز بیمارستانی تاکید کرد.

دکتر حمیدرضا حافظی با اشاره بر ابلاغ 5 فرآیند اصلی بازنگری شده مدیریت دارو و ملزومات بیمارستانی، اجرای هماهنگ این فرایند را در تمامی بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مهم و موثر دانست.

در پایان این نشست، اعضاء تیم خرید متمرکز و مسئول اداره ملزومات پزشکی به بیان نکاتی در خصوص رعایت ضوابط ابلاغی و دستورالعمل های سازمان غذا و دارو پرداختند.

  • کد خبر : 51998
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر