نشست هم اندیشی مدیر اجرایی معاونت درمان دانشگاه با پزشکان متخصص بیمارستان معتمدی گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، صبح روز هجدهم تیر ماه 1402 دکتر فتحعلیان مدیر اجرایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در نشستی با ریاست و پزشکان متخصص بیمارستان معتمدی گرمسار دیدار نمود.
مدیر اجرایی معاونت درمان دانشگاه با قدردانی از زحمات و خدمات کادردرمان و کارکنان بیمارستان معتمدی، بیان نمود: مهم ترین و تاثیرگذارترین نقش در ارائه خدمت به مردم عزیز در حوزه سلامت، خدمت رسانی به مردم در بیمارستان ها است و ما باید در این نشست ها کمی و کاستی ها را بیان کنیم تا بتوانیم با همکاری یکدیگر در جهت رفع مسائل تلاش نمائیم تا با امکانات موجود، بهترین خدمات را ارائه دهیم.
در ادامه این نشست در راستای مسائل حوزه درمان و پزشکان، اجرای دستورالعمل های جاری و راهکار رفع موانع با پزشکان متخصص بیمارستان بحث و تبادل نظر شد و پزشکان متخصص بیمارستان معتمدی گرمسار نیز به بیان مسائل و نظرات خود پرداختند.