نشست هم اندیشی سرپرستاران مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه پانزدهم اسفند ماه سال 1402 نشست هم اندیشی سرپرستاران مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت با حضور سرپرست مدیریت خدمات پرستاری، سرپرستاران و سوپروایزران این بیمارستان در سالن جلسات حوزه ریاست این بیمارستان برگزار شد.
سرپرست مدیریت خدمات پرستاری مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت مطالبی در خصوص دستورالعمل های ستاد نوروزی عنوان نمود و آمادگی لازم جهت بحران هایی که ممکن است در ایام نوروز پیش بیاید را لازم و ضروری دانست.
مرضیه حسین سعیدی بیان نمود: برای عدم مواجهه با چالش های احتمالی در مواقع بحران و انجام مدیریت صحیح، باید کدهای تعریف شده بحران مجددا بروزرسانی و در اختیار اطلاعات و دپارتمان پرستاری قرار گیرد تا در مواقع ضروری استفاده گردد.
در ادامه ادغام بخش های زنان و اطفال در ایام نوروز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در پایان سعیدی ضمن تشکر از همکاری همه جانبه سرپرستاران در طول سال به ویژه چینش نیروی انسانی، بر افزایش همکاری همه واحد ها در ایام نوروز تاکید نمود تا با یاری خداوند خدمت رسانی خوبی در ایام نوروز به مراجعان و مسافران ارائه شود.