نشست هم اندیشی سرپرست دانشکده پزشکی با مدیران گروه های پایه و بالینی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست صمیمی و هم اندیشی سرپرست دانشکده پزشکی با مدیران گروه های پایه و بالین در سالن جلسات این دانشکده برگزار شد.
مدیران گروه های پایه و بالین ضمن اعلام مسائل مربوط به گروه علمی مربوطه، به بیان راهکار های پیشنهادی پرداختند و سپس سرپرست دانشکده پزشکی با قدردانی از زحمات مدیران گروه های پایه و بالینی در امر آموزش دانشجویان، بیان نمود: از هیچ تلاشی برای ایجاد محیطی امن و سرشار از آرامش برای اساتید و دانشجویان عزیز دریغ نخواهند کرد.
در ادامه مسائل مربوط به اجرای برنامه پزشک خانواده در گروه پزشکی اجتماعی، باز سازی ساختمان و تجهیز آزمایشگاه فیزیولوژی، جذب نیرو جهت کارشناس در گروه های آموزشی و لزوم همکاری ستاد مرکزی جهت اجرای بهینه کنگره آموزشی بین المللی پیشرو گفتگو شد.