نشست هم اندیشی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با همکاران اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز یکشنبه ٢٣ اردیبهشت ١۴٠٣ نشست هم اندیشی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه به اتفاق سرپرست معاونت فنی و عملیات اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان و مسئولین و کارکنان پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان به مدت ۵ ساعت در پایگاه آموزشی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث برگزار شد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه در این جلسه گفت: سرمایه هر سازمان نیروی انسانی می باشد. و تکریم همکاران اهمیت بسزائی در توسعه جایگاه سازمان دارد. ارائه آموزش های سودمند در راستای ارتقاء دانش و مهارت بالینی همکاران و پیگیری معوقات نیروی های عملیاتی از جمله دغدغه های این مرکز می باشد.
در ادامه جلسه مسئولان و کارکنان پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان مسائل و مشکلات پایگاه های خود را مطرح کردند و تصمیمات لازم در خصوص حل مسائل اتخاذ شد.