نشست معاون بهداشتیِ دانشگاه با مدیران حوزه سلامت شهرستان های تحت پوشش دانشگاه

نشست معاون بهداشتیِ دانشگاه با مدیران حوزه سلامت شهرستان های تحت پوشش دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست معاون بهداشتیِ دانشگاه با مدیران شبکه های بهداشت و درمان و روسای مراکز بهداشتی شهرستان های تحت پوشش در روز شنبه پنجم خرداد ماه سال جاری با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، مهندس عباس دارائی معاون فنی معاونت بهداشت، بنایی سرپرست مدیریت شبکه و ارتقا سلامت و مدیران و روسای شبکه های بهداشتی و درمانی در سالن جلسات معاونت بهداشتی به منظور افزایش ارتباط موثر و هماهنگی بیشتر برای دستیابی سریع‌تر به اهداف نظام سلامت و ارتقا شاخص های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای جلسه معاون بهداشتی دانشگاه ضمن عرض تسلیت شهادت شهدای خدمت، از زحمات مدیران و روسای شبکه ها برای اجرای پویش ملی سلامت قدردانی و بر رسیدن به پوشش صد درصدی پویش ملی سلامت تا دهم خرداد ماه، تاکید نمود.

دکتر سید سعید کسائیان بیان کرد: برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع از اولویت های اصلی نظام سلامت در حوزه بهداشت می باشد و باید نسبت به استقرار برنامه مطابق با شیوه نامه و استانداردهای ابلاغی اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان مدیران و روسای مراکز و شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها به بیان مسائل پیشرو، مسائل فنی و نقطه نظرات خود در خصوص برنامه های جاری پرداختند.

  • کد خبر : 52211
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر