نشست معاون بهداشتی دانشگاه با روسای شبکه ها و مراکز بهداشت شهرستان های تحت پوشش دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست هم اندیشی روسای شبکه ها و مراکز بهداشت شهرستان های تحت پوشش دانشگاه در روز سه شنبه هفدهم مرداد ماه سال جاری با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی، مهندس عباس دارائی معاون فنی، ملیحه باقری رئیس امور مالی ستاد معاونان و جمعی از مسئولان واحدهای ستادی معاونت بهداشتی و روسای شبکه و مراکز بهداشت شهرستان به همراه مسئولان واحدهای گسترش شبکه و امور مالی در سالن امام جواد(ع) دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه هر یک از روسای شبکه ها و مراکز بهداشتی ضمن ارائه وضعیت موجود شهرستان، توضیحاتی در راستای مسائل و چالش های مربوط به شهرستان خود ارائه و در ادامه مسئولان واحدهای فنی ستاد معاونت بهداشتی پیرامون اهم انتظارات، اقدامات و برنامه های مختلف مطالبی را بیان نمودند.
در پایان معاون بهداشتی دانشگاه ضمن تشکر از حضور رئیس امور مالی ستاد معاونان، در خصوص موارد مطرح شده توسط روسای شبکه و مسئولین واحدهای فنی، توضیحات و راهکار های لازم ارائه و بیان نمود: با مدیریت درست منابع (نیروی انسانی، مالی و ...) با توجه به شرایط موجود و همکاری و تعامل مناسب و استفاده حداکثری از توان و ظرفیت دستگاه ها و ارگان های برونبخشی می توان تا حد زیادی مسائل را رفع نمود.