نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و بنیاد توسعه بسیج در حوزه سلامت برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه پنجم شهریور ماه سال جاری نشست مشترکی با حضور دکتر رشیدیپور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و سرهنگ تقیپور رئیس بنیاد توسعه بسیج پیرامون زمینههای همکاری مشترک در حوزههای مختلف بهداشت و درمان در سال جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با استقبال از طرحها و ظرفیتهای بنیاد توسعه بسیج، پیشنهاد تدوین یک توافقنامه همکاری مشترک میان دو نهاد را مطرح کرد و بر آمادگی کامل دانشگاه برای هرگونه حمایت و همراهی در مسیر ارتقای سطح سلامت جامعه تأکید نمود.
دکتر علی رشیدی پور ادامه داد: این همکاری میتواند زمینهساز گامهای مؤثر در ارتقای زیرساختهای بهداشتی و درمانی استان سمنان، توسعه خدمات نوین سلامت و حمایت از سیاستهای کلان نظام سلامت باشد.
ایجاد زیرساختهای مورد نیاز سلامت در سطح استان، حمایت از فرزندآوری از طریق ارائه تسهیلات به زوجهای نابارور، مشارکت در طرحهای نوآورانه با تأکید بر تولیدات ملی و توسعه خدمات سلامت در مناطق کمبرخوردار با بهرهگیری از ظرفیت پزشکی از راه دور، محورهای اصلی گفتوگو در این جلسه بود.