نشست مدیران سلامت شهرستان دامغان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نشست مدیران سلامت شهرستان دامغان با حضور دکتر تقوی مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان، دکتر زارع زاده رئیس بیمارستان ولایت، معاونان، مدیران و کارشناسان مربوطه در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد.
در ابتدای جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان ضمن عرض خیر مقدم و تشکر بابت حضور تمامی مدعوین، از زحمات و تلاش تمامی همکاران پرتلاش حوزه سلامت شهرستان قدردانی و با اشاره به فواید برگزاری جلسات هماهنگی در شناسایی مسائل، بر ایجاد هماهنگی بیشتر، وحدت رویه و برگزاری جلسات به صورت ماهیانه و مستمر تاکید نمود.
دکتر سید حسن تقوی ضمن ابراز خرسندی از سفر پر خیر و برکت ریاست محترم جمهوری و هیأت دولت به شهرستان، از زحمات تمامی عزیزانی که در تحقق و اجرای این سفر اهتمام ورزیدند تشکر نمود.
در ادامه رئیس مرکز آموزش، پژوهشی و درمانی ولایت ضمن قدردانی از زحمات تمامی همکاران پرتلاش حوزه سلامت، انعکاس و تلاش و مجاهدت های دست اندر کاران سلامت را مهم برشمرد و بر انتشار اخبار جهت اقناع افکار عمومی تأکید نمود.
در این جلسه در خصوص موارد مطرح شده بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.