نشست رئیس اداره پرستاری دانشگاه با کادر پرستاری بیمارستان ولایت

نشست رئیس اداره پرستاری دانشگاه با کادر پرستاری بیمارستان ولایت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روز سه شنبه بیست و سوم مرداد ماه سال جاری نشست رئیس اداره پرستاری دانشگاه با کادر پرستاری بیمارستان ولایت شهرستان دامغان برگزار شد.

در این نشست هم اندیشی که دکتر زارع زاده سرپرست بیمارستان ولایت، داوری رئیس اداره پرستاری دانشگاه، مترون، سوپروایزرها و سرپرستاران بیمارستان ولایت حضور داشتند، پیرامون شرکت با شکوه در انتخابات نظام پرستاری ، انجام صحیح دستورالعمل ها و فرآیند ها، تعرفه گذاری و نحوه باز توزیع آن و ... به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رئیس اداره پرستاری دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات و خدمات کادر پرستاری این بیمارستان، بیان نمود: همراهی و تعامل همیشگی کادر پرستاری در بیمارستان ها با یکدیگر موجب ارتقای کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان ها خواهد شد که جای بسی قدردانی دارد.

در ادامه حاضران در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطرح شده پرداختند.

 

  • کد خبر : 45852
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *