نشست اعضای کمیته بهره وری نیروی انسانی دانشگاه برگزار شد

نشست اعضای کمیته بهره وری نیروی انسانی دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه کمیته بهره وری نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان روز یکشنبه دهم دی ماه سال جاری با حضور دکتر تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و سایر اعضای این کمیته در دفتر این معاونت برگزار شد. 

در این جلسه در خصوص درخواست های واصله از واحدهای تحت پوشش دانشگاه در زمینه های درخواست نیروی انسانی، جابجایی پرسنل تبادل نظر و تصمیم گیری گردید.

 

  • کد خبر : 48881
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر