نشست اعضای کمیته اعتبار بخشی پزشکی عمومی با مدیران گروه های آموزش پایه دانشکده پزشکی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نشست اعضای کمیته اعتبار بخشی پزشکی عمومی با مدیران گروه های آموزش علوم پایه دانشکده پزشکی با حضور دکتر هدایتی معاون آموزش دانشگاه، مدیران حوزه ستادی معاونت آموزشی دانشگاه، دکتر معماریان رئیس دانشکده پزشکی، معاونین آموزشی پایه، بالینی و پژوهشی دانشکده، مسئول دفتر توسعه آموزش دانشکده، تعدادی از مدیران گروه های آموزشی پایه دانشکده پزشکی، مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه، رئیس اداره آموزش و کارشناسان آموزش دانشکده در روز یکشنبه مورخ 31 اردیبهشت ماه سالجاری در محل سالن جلسات دانشکده برگزار شد.
بررسی گزارش ارزیابی درونی گروه های آموزش علوم پایه، ارائه راهکارهای عملی در خصوص رفع نواقصات اعلام شده در ارزیابی بیرونی دور گذشته ، ارائه راهکارهای پیشنهادی توسط مدیران گروه های آموزشی بالینی و تاکید بر ارائه مستندات و مدارک مورد نیاز درطی دو هفته آینده از مهمترین مصوبات این جلسه بودند