نشست آموزشی و برنامه نکوداشت روز ملی منابع انسانی در دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نشست کارشناسان منابع انسانی روز شنبه 25 فروردین ماه سال جاری در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه، برگزار شد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه بیان نمود: 25 فروردین همزمان با «روز ملی منابع انسانی» فرصت مغتنمی برای تکریم سرمایه انسانی و قدردانی از خدمات با ارزش همکاران حوزه منابع انسانی دانشگاه می باشد.
دکتر محمد حسن تجلی با قدردانی از زحمات همکاران این حوزه، منابع انسانی را محور توسعه و ارزشمندترین سرمایه هر سازمان دانست و در ادامه نصیری مدیر منابع انسانی با مروری بر عملکرد اداره منابع انسانی دانشگاه، ارائه برنامه های آتی و مبحث آموزشی «یادگیری از خطا، سفری به سوی کیفیت» دستور کار این نشست بود.
لینک کوتاه خبر :