مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه از شروع اعتبار بخشی دانشکده داروسازی خبر داد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، اولین جلسه کمیته تخصصی اعتبار بخشی دانشکده داروسازی در روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور دکتر کمانکش رئیس این دانشکده، دکتر تجلی مدیر حوزه ریاست دانشگاه، دکتر کارگری مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه، اعضای هیات علمی و کارشناسان آموزش و پژوهش دانشکده در محل دفتر ریاست دانشکده داروسازی برگزار شد.
دکتر تجلی مدیر حوزه ریاست دانشکده با تاکید بر استمرار برنامه اعتبار بخشی، بر ضرورت برگزاری جلسات هفتگی کمیته اعتبار بخشی دانشکده تاکید نمود و همچنین دکتر کارگری دبیر کارگروه نظام اعتبار بخشی ملی و تدوین استانداردهای آموزشی دانشگاه، با اشاره بر آیین نامه های اعتبار بخشی دوره دکترای عمومی داروسازی، بر اهمیت تشکیل کارگروه های تخصصی در حوزه های 8 گانه استانداردهای ملی دوره دکترای عمومی داروسازی تاکید نمود.
در ادامه جلسه مسائل و موضوعات متعددی توسط اعضای حاضر در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.