مراسم گرامیداشت روز کار و کارگر با حضور از بهکاران بیمارستان معتمدی برگزار شد

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

مراسم گرامیداشت روز کار و کارگر با حضور از بهکاران بیمارستان معتمدی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به همت امور بانوان بیمارستان معتمدی گرمسار، روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه مصادف با روز جهانی کار و کارگر، جشن گرامیداشت با حضور جمعی از مدیران، همکاران و کارکنان بهکار و مشمول قانون کار در سالن درمانگاه این مرکز برگزار شد.

سرپرست مدیریت بیمارستان با تبریک روز کارگر و تقدیر از زحمت کشان شاغل در واحد های خدمات و تاسیسات بیمارستان، بیان داشت: همواره پرسنل زحمت کش حوزه های کارگری خدمات ارزشمندی را به مراجعین این مرکز درمانی ارائه نموده و دوشادوش سایر همکاران در اعتلاء خدمت رسانی تلاش کردند.

میراخورلی گفت: شغل کارگری جز شریف ترین مشاغل است و قدردانی از زحمات این عزیزان لازم و ضروری است.

در پایان مراسم از چهار پرسنل نمونه حوزه کار با اهدا لوح تقدیر قدردانی به عمل آمده و بسته های هدیه ای به مناسبت روز جهانی کار در میان پرسنل شاغل در مشاغل کارگری آماده و تقدیم همکاران گردید.

  • کد خبر : 43765
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *