مراسم معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مراسم معارفه دکتر بهپور یوسفی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی با حضور دکتر علی رشیدیپور سرپرست دانشگاه، دکتر پیمان رئیس عبداللهی مشاور، دستیار ویژه و مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه، داوود فدائیان مدیر امور حقوقی دانشگاه و جمعی از مدیران معاونت توسعه در روز شنبه هفتم تیر ماه سال جاری در سالن جلسات معاونت توسعه برگزار شد.
در این مراسم، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک انتصاب دکتر یوسفی، با اشاره به نقش کلیدی معاونت توسعه در پشتیبانی از سایر حوزههای دانشگاه، اظهار داشت: بازمهندسی فرآیندها و بهبود ساختارها در این معاونت باید به گونهای باشد که منجر به ارتقای بهرهوری، افزایش رضایت کارکنان و استفاده بهینه از منابع شود.
دکتر علی رشیدیپور با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به امور رفاهی و معیشتی کارکنان، گفت: توسعه امکانات رفاهی، ایجاد بسترهای انگیزشی و حمایت از سرمایه انسانی دانشگاه از اولویتهای اصلی مدیریت جدید توسعه خواهد بود و این موضوع در سیاستگذاریهای کلان دانشگاه جایگاه ویژهای دارد.
در ادامه این مراسم، دکتر یوسفی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه نیز با ابراز قدردانی از اعتماد رئیس دانشگاه، بر آمادگی خود برای حرکت در مسیر تحولگرایی، بهرهگیری از ظرفیتهای موجود و تعامل سازنده با سایر معاونتها تأکید کرد و از تمامی همکاران خواست با همدلی و مسئولیتپذیری، در تحقق اهداف دانشگاه مشارکت فعال داشته باشند.
این مراسم با اهدای حکم سرپرستی به دکتر بهپور یوسفی پایان یافت.