مراسم تکریم از زحمات دکتر فغفوری و معارفه دکتر یوسفی سرپرست جدید دانشکده تغذیه و علوم غذایی آرادان برگزار شد

مراسم تکریم از زحمات دکتر فغفوری و معارفه دکتر یوسفی سرپرست جدید دانشکده تغذیه و علوم غذایی آرادان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز یک شنبه 19 آذر ماه سال جاری مراسم تکریم از زحمات دکتر فغفوری و معارفه دکتر یوسفی به عنوان سرپرست دانشکده تغذیه و علوم غذایی آرادان در دفتر این دانشکده با حضور دکتر غریبی معاون آموزشی و پژوهشی، اعضای هیات علمی و همکاران برگزار شد.

ابتدای این برنامه سرپرست دانشکده تغذیه ،علوم غذایی و مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی ضمن خیر و مقدم به همکاران، از تلاش ها و زحمات صادقانه دکتر فغفوری تقدیر و تشکر کرد.

دکتر مجتبی یوسفی بیان نمود: ان‌شاءالله با کمک همه بتوانیم اهداف این دانشکده را پیش ببریم و آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما هستم و امیدوارم اتفاقات خوب برای دانشکده اتفاق بیافتد.

سپس دکتر فغفوری ضمن تبریک به اقای دکتر یوسفی برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود و از همکاران خواست ان‌شاءالله همدلی که بوده ادامه پیدا کند، از زحمات همه شما در زمان مسئولیتم تشکر می کنم، امیدوارم تلاش ها به جهت پیشبرد اهداف دانشکده چند برابر شود.

در پایان از دکتر فغفوری با اهدا لوح و هدیه تقدیر بعمل آمد.

  • کد خبر : 48410
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر