قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان دامغان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، جلسه قرارگاه جوانی جمعیت با حضور بندرآبادی فرماندار دامغان، حجت الاسلام و المسلمین رستمیان امام جمعه معزز دامغان، دکتر تقوی مدیر شبکه بهداشت و درمان و سایر اعضای این کمیته در فرمانداری دامغان برگزار شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان در خصوص روز شمار هفته ملی جمعیت و محورهای موضوعی هفته بیان نمود. از حضور حجت الاسلام و المسلمین وافی سخنران کشوری جمعیت در تاریخ های 27 و 28 اردیبهشت در سطح شهرستان خبر داد و بر درخواست مساعدت و همکاری توسط دستگاه های دولتی، بر استمرار برگزاری کارگاه های کنشگری جمعیت و افزایش آگاهی عمومی تأکید کرد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ملکیان ریاست سازمان تبلیغات در خصوص ریز مطالب و برنامه ریزی حضور وافی در سطح شهرستان صحبت نمود و فرماندار دامغان در خصوص اجرای طرح واگذاری مسکن بر اساس قانون حمایت خانواده و جوانی جمعیت توسط اداره مسکن و شهرسازی دستور پیگیری و تسریع انجام فرایند اداری را داد.
در پایان تمامی ارگان ها، به تبیین گزارش فعالیت های پیشنهادی در هفته جمعیت پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ گردید.