قدردانی وزیر بهداشت از تلاش کارکنان نظام سلامت در برنامه حذف سرخک و سرخجه

قدردانی وزیر بهداشت از تلاش کارکنان نظام سلامت در برنامه حذف سرخک و سرخجه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با صدور نامه‌ای رسمی از تلاش‌های دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور از جمله دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که در تداوم برنامه‌های حذف سرخک و سرخجه تلاشی مضاعف داشته اند، قدردانی کرد.

در این نامه دکتر محمدرضا ظفرقندی با اشاره به گزارش هفدهمین نشست کمیسیون منطقه‌ای حذف سرخک و سرخجه در منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت مبنی بر تایید حذف سرخک و سرخچه در جمهوری اسلامی ایران تا سال 2023، بر حفظ و استمرار موفقیت ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در حذف این بیماری‌ها تأکید کرد.

وزیر بهداشت ضمن تشکر از رؤسای دانشگاه‌ها، بویژه معاونت‌های بهداشتی و گروه‌های مبارزه با بیماری‌های واگیر، حفظ این دستاورد را نیازمند تشدید فعالیت ها به منظور دستیابی به پوشش حداکثری واکسیناسیون در تمام مناطق کشور و همچنین حمایت نظام مراقبت برای شناسایی و پاسخ سریع به طغیان سرخک دانست.

در پایان این نامه، وزیر بهداشت خواستار نظارت مستمر بر روند فعالیت‌ها و بهره‌گیری از تجارب موفق و نوآوری‌های مؤثر برای استمرار این موفقیت ملی شد.

  • کد خبر : 58145
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *