قدردانی رئیس حراست کل استان سمنان از عملکرد حراست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سال 1403
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ رئیس حراست کل استان سمنان با ارسال تقدیر نامه ای از حمید ارسطو مدیر و کارکنان حراست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تقدیر کرد.
در متن این تقدیرنامه آمده است:
جناب آقای حمید ارسطو
مدیر محترم حراست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
با سلام و احترام،
جنابعالی با تعهد و مسئولیتپذیری، نقش بسزایی در حفظ امنیت و آرامش محیطهای اداری ایفا و با دقت و هوشیاری، از ارزشهای سازمانی و منافع عمومی پاسداری نمودهاید. بدون تردید، موفقیتهای حاصل شده در این عرصه، مرهون همت و پشتکار شما عزیزان است که با وجدان کاری و اخلاق حرفهای، به وظایف خود عمل کردهاید.
امید است که در سایه الطاف الهی و توجه هات حضرت ولی عصر (عج) و با تکیه بر دانش و تجربه ارزشمندتان، همچنان در مسیر پیشرفت و تعالی گام بردارید و با حفظ و ارتقای استانداردهای حراستی بهعنوان الگوی شایستهای برای سایرین بدرخشید. بدینوسیله مراتب تشکر و قدردانی خود از زحمات و تلاش های شبانهروزی جنابعالی و همکاران محترمتان در دوره عملکردی سال 1403 اعلام می دارم.
با آرزوی موفقیت روزافزون و سلامتی برای شما و همکاران محترمتان
با احترام
رئیس حراست کل استان سمنان