قدردانی رئیس بیمارستان 15خرداد از کارکنان این بیمارستان به مناسبت روز کارمند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر یار احمدی رئیس بیمارستان 15خرداد شهرستان مهدیشهر از کارمندان این بیمارستان به مناسبت روز کارمند قدردانی کرد.
دکتر یار احمدی بیان کرد: چهارم شهریور روز کارمند که مصادف با سومین روز از هفته دولت، یادآور خاطره شهیدان بزرگوار هفته دولت در سال ۱۳۶۰ به ویژه شهیدان رجایی و باهنر است. این روز فرصت مطلوبی برای تقدیر و تشکر از کارکنان تلاشگر، صادق و گرانقدری است که همواره برای ارتقای اهداف و شاخصهای بیمارستان در بخشها و واحدهای مختلف فعالیت دارند.
وی با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه از کارکنان بیمارستان به صورت حضوری قدردانی نمود.
لینک کوتاه خبر :