قدردانی رئیس بیمارستان 15 خرداد از پزشک داروساز این بیمارستان

قدردانی رئیس بیمارستان 15 خرداد از پزشک داروساز این بیمارستان

 قدردانی رئیس بیمارستان 15 خرداد از پزشک داروساز این بیمارستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهارشنبه پنجم شهریور ماه سال جاری به مناسبت روز داروساز دکتر یار احمدی رئیس بیمارستان 15 خرداد شهرستان مهدیشهر از پزشک داروساز این بیمارستان تقدیر و قدردانی نمود.

دکتر یار احمدی رئیس بیمارستان 15 خرداد شهرستان مهدیشهر بیان کرد: سالروز شیمیدان، طبیب، داروشناس و داروساز ایرانی زکریای رازی به شایستگی روز داروسازی نامگذاری شده است. این روز فرصت مناسبی برای یاد آوری و تجلیل از نقش مهم و تعیین کننده جامعه داروسازان در چرخه نظام تامین سلامت و بهداشت و درمان کشور است.

 

 

 

 

 

 

 

  • کد خبر : 27292
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *