قدردانی بیمار از بخش جراحی زنان مرکزآموزشی پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع)
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بیمار مستخدمین حسینی که در بخش جراحی زنان مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) بستری بود پس از ترخیص با نوشتن نامه ای به رئیس بیمارستان از کارکنان این بخش قدردانی نمود.
متن نامه به شرح زیر می باشد:
با عرض سلام و خسته نباشید، اینجانب از نحوه برخورد و دلسوزی کارکنان بخش جراحی زنان بی نهایت راضی بودم به این دلیل که با افراد بیمار مانند دوست یا اعضای خانواده خود مهربان بودند. همچنین تشکر ویژه از بهکاران را دارم که علاوه بر انجام نظافت مداوم فوق العاده خوش برخورد بودند.
لینک کوتاه خبر :