قدردانی استاندار سمنان از مدیر و کارکنان گزینش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

قدردانی استاندار سمنان از مدیر و کارکنان گزینش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان با اهدای تقدیرنامه از تلاش‌ها و زحمات مدیر و کارکنان گزینش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قدردانی کرد.

در این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای دکتر حمیدرضا ثامنی

مدیر محترم هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان

سلام علیکم؛

بی‌تردید گزینش از جمله تفکرات و اندیشه‌های هوشمندانه و ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی (رحمت الله) است که در زمینه به‌کارگیری نیروهای صالح و کارآمد متعهد و شایسته نقش محوری ایفا می‌کند. ضمن تجدید عهد با آرمان‌های حضرت امام‌خمینی (رحمت الله) از تلاش‌ها و زحمات کلیه مدیران اعضا و کارکنان گزینش استان سمنان در سال 1402 صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

امید است در ظل عنایات حضرت حق و توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) موفق و سربلند باشید.

سید محمدرضا هاشمی

استاندار سمنان

  • کد خبر : 49184
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر