قدردانی از مادران باردار و زایمان‌کرده به مناسبت هفته ملی جمعیت در بیمارستان ولایت دامغان

قدردانی از مادران باردار و زایمان‌کرده به مناسبت هفته ملی جمعیت در بیمارستان ولایت دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت هفته ملی جمعیت با هدف ترویج فرهنگ فرزندآوری و حمایت از خانواده، مراسمی با حضور مسئولان شبکه بهداشت و درمان دامغان در بیمارستان ولایت برگزار و از مادران باردار و مادرانی که به‌تازگی زایمان کرده‌اند، تجلیل شد.

در این دیدار که دکتر تقوی مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان، دکتر زارع‌زاده رئیس بیمارستان ولایت و مهرابی مسئول گسترش شبکه و کارشناسان واحد جوانی جمعیت، سلامت، خانواده و مدارس حضور داشتند، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت اظهار داشت: جمعیت یکی از ارکان اصلی اقتدار ملی است و فرهنگ‌سازی در خصوص حمایت از نقش مادری و تحکیم بنیان خانواده، از اولویت‌های اساسی برنامه جوانی جمعیت محسوب می‌شود.

در این برنامه، از چند خانواده پرجمعیت، از جمله مادرانی که طی روز گذشته در بیمارستان ولایت دامغان زایمان کرده‌اند و دارای چهار و پنج فرزند هستند، با اهدای گل و هدایا تقدیر شد.

  • کد خبر : 56161
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *