صد و چهلمین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز شنبه 25 اسفند ماه سال جاری صد و چهلمین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر خالقیان سرپرست معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه و سایر اعضای این شورا در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه در خصوص موضوعاتی چون برگزاری کارگاه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با امتیاز فرهنگی برای اساتید، پیشنهاد تشکیل کانون شعر و ادب ویژه اساتید، بسته پیشنهادی ویژه ماه مبارک رمضان، پیگیری برگزاری هرچه بهتر طرح ۳۰ شب، ۳۰ خدمت، ۳۰ مسجد ، بحث و بررسی های لازم انجام شد.
همچنین با توجه به اهمیت و لزوم برگزاری جلسات شورای فرهنگی دانشگاه مقرر شد از ابتدای سال ۱۴۰۴ این جلسات به صورت ماهانه در سهشنبههای آخر هر ماه برگزار شود.